Molt de temps, avui és el dia

:: DEPORTES :: MEMORABLES

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Molt de temps, avui és el dia

Mensaje por Betibox el Dom Nov 09, 2014 11:04 pm

Companyes i companys de foro,

Porto molt de temps sense escriure, m'és molt dificultós. Feina, molta feina i responsabilitats, canvis en la meva vida personal, canvis bons i encoratjadors. No deixo de llegir-vos i amb la Maria sempre estic en contacte amb vosaltres, encara que llunyana. Temps tindré de posar-me una altra vegada per aquí.

Us porto al pensament i m'emocioneu quan us llegeixo, Teresa, ets una dona molt forta i el teu marit té amb tu un àngel. Jeremy, lluita serrant les dents i mirant endavant, Josep felicitats inmenses per la teva neta, Nelson ets un puntal i gairebé sempre comparteixo amb tu les opinions, Cepe també, com ells, Apac company, tendrás que tirar de google, pero sé que no te importará hacerlo eres un crak!, Ahmed, también tendrás que hacer como Apac, eres mi colega del alma, Caty tu eres otra crak, siempre das en el clavo, Jubo, tu con google o sin él no te enteras de nada. Maria....hores d'ara estarás exultant, com jo, com tots nosaltres.

Civisme, tranquil·litat, cues, festa, convicció, sentiment.....Ningú, ningú, ens ha obligat, ningú ens ha posat una pistola al seny, hem pogut fer alló que tota persona que creu en la democràcia vol fer quan ho ha de fer. Jo no sóc una titella, parlo quan he de parlar, sense menysprear. Espressar la meva veu sense danyar ningú no és un acte terrorista, és un acte de pensat i personal i ningú pot decidir quina és la meva veu, el meu sentir. Persones que s'han mogut arreu del món per dir la seva, sigui quina sigui dir la seva. Totes i tots hem tingut la mateixa oportunitat, ben entés que les persones que vivim a Catalunya ho hem tingut més fácil, però a ningú se li ha negat l'oportunitat d'expressar el seu parer. Tothom ha tingut la seva oportunitat, qui no l'ha feta servir és perquè no ha volgut. Cadascú l´hem triada l'oportunitat. Això és democràcia en estat pur. El resultat és el de menys. Ens hem mogut, tenim il·lusió i no ens pararem aquí.

Demà és un altre dia i comença una nova etapa. El qué és segur és que a la "gent del carrer" ningú ens manipula, tenim cadascú i cadascuna un pensament propi i a Catalunya gaudim de poder-ho fer, sigui pel que sigui, hem tingut la oportunitat i la seguirem tenint. Això és el nostre fe diferencial, que ho podem fer, perquè tenim una gent al capdavant que ho entenen i ens ho brinden. Mén endavant ja triarem quan ens toqui, demócrates i lliures, a casa nostra qui ha de portar les regnes.

Ha estat un dia emocionant, festiu, amb indicents mínims. Sempre hi haurà qui d'aquest dia en faci en que vulgui fer, allà ells. Hem donat una lliçó de civisme, de democràcia, de llibertat d'expressió, sense immutar-nos. I per damunt de tot ORGULLOSA DE PODER EXPRESSAR-NOS.

No he posat aquest post de retrovament en el lloc de política perquè no és un post polític, és un post de lliurepensadora.

Sóc una dona lliure i ningú, ningú em pot manipular. El meu pensament és lliure i sóc responsable de decidir la Catalunya que vull i la meva responsabitat no atempta contra la llibertat de ningú, només he expressat allò que vull, altrament sí que és un atemptat a la meva decisió i per extensió al pensament de moltes persones el que s'inventin qualsevol excusa per no deixar que m'expressi i ens expressem, i això és un atemptat a la democràcia. Donen pals sense sentit.

Estic molt contenta d'haver pogut dir la meva amb vosaltres. Avui ha estat un dia especial, no sé si podré seguir postejant, de fet vaig a veure els partits del Barça però com un pim pam, m'agradaria estar plenament aquí. Ho aconseguiré.

Per cert, no m'agrada el que estic veient amb el Barça, de moment el Luís Enrique no em convenç, estic més a prop de l'Ahmed, encara que sóc més tranquil·la i penso com el Nelson que tot necessita un temps, darrerament em poso molt nerviosa veient els partits. En fi, que estic molt contenta d'aquesta estona. Un petó molt gran!!!

Bet

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Que maco és ser del Barça - Copyright by Josep  cheers
Betibox
Senior
Senior

Re: Molt de temps, avui és el dia

Mensaje por TERESA el Lun Nov 10, 2014 7:54 am

Buenos dias...Dá gusto leerte Bet, y estoy de acuerdo en todo contigo y con todos los foreros nuestros.En lo que se refiere a mi marido, no..no es más que hacer lo que puedo por el hombre que ha vivido conmigo y padre de mi único hijo, y al que quiero mucho, con sus virtudes y sus defectos, y mira que tenemos muy diferente manera de pensar, pero siempre nos hemos respetado.Asi que lo que hago...lo hago con gusto, y creo que si fuera yo la enferma...él lo hubiera hecho igual que yo, eso segurisimo, que yo tambien tengo muchos defectos..y ademas lo sé y soy conciente de ellos.Un beso fuerte Bet, siento que no puedas entrar más amenudo, todos te hechamos de menos y fijate...jeje hablo por todos..
TERESA
Profesional
Profesional

Re: Molt de temps, avui és el dia

Mensaje por NELSON el Lun Nov 10, 2014 8:51 am

Estimada Bet ... és un plaer llegir-te. Per la Maria, més o menys, (perquè jo porto una temporada que per anar als partits sempre m'agafa amb el peu canviat... jajaja), sabia que estaves bé ... amb molt treball ... Així que retrobar-te de nou ... una alegria immensa.

Compartim felicitacions i posicionaments pel que han viscut ahir ... i esperances molt ben fonamentades pel que ens espera ... que és  brillant i il·lusionant !!!! .. i segur que aviat veurem algunas d'aquestas brillantors ... les veurem !!!! .. segur !!!.

Pel que fa al Barça .... jajaja .. ja vindran temps millors !!!!. Saps que sóc optimista per naturalesa ... però aquest cop el meu optimisme necessitarà alguna cosa més que fe ... jajaja .. Penso que Luis Enrique va desconcertat i, sobretot, cabrejat amb el món .. El que ha de fer és aclarir-se, no tants canvis i suavitzar el to ... sembla més un mestre d'escola d'aquests que exercien perquè era una carrera fàcil la de magisteri, que no per vocació ... sempre emprenyat jajaja... A fin..paciencia.

Petons i flors sempre !!!! ...

Estimada Bet... es un placer leerte. Por la María,mas o menos, ( porque yo llevo una temporada que para ir a los partidos siempre me agarra con el pié cambiado), sabía que estabas bien...llena de trabajo... Así que reencontrarte de nuevo... una alegría inmensa.

Compartimos felicitaciones y posicionamientos por lo vivido ayer... y esperanzas muy bien fundamentadas por lo que nos aguarda...que es algo brillante e ilusionante!!!!.. y seguro que pronto veremos algunos de esos brillos... los veremos!!!!.. seguro!!!.

Por lo que se refiere al Barça....jajaja.. ya vendrán tiempos mejores!!!!. Sabes que soy optimista por naturaleza... pero esta vez mi optimismo va a necesitar algo mas que fe...jajaja.. Pienso que Luis Enrique anda desconcertado y, sobre todo, cabreado con el mundo.. Lo que tiene que hacer es aclararse, no tantos cambios y suavizar el tono... parece mas un maestro de escuela de esos que ejercían porque era una carrera fácil la de magisterio, que no por vocación... siempre anda cabreado... En fin..paciencia.

Besos y flores siempre!!!!...

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

NELSON
Profesional
Profesional

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba