SALANDER & BETIBOX
Página 1 de 1. • Compartir •
SALANDER & BETIBOX
Tens tarja groga fins a nou avís, jajaja. Només la Maria te la pot treure. Recopilacions? quina barra i quina manta.
Salut i república 
Salut i república 
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Que maco és tornar a valorar les teves arrels. Visca el Barça, visca Catalunya i tots els culers d'arreu del món

josep- Profesional

Re: SALANDER & BETIBOX
Pobreta,nomes te temps per posar una canço al face al mati mentre pren el café amb llet a casa...es el que te se una bona funcionaria....
Si el cap de setmana que bé,vaig a Alella,segur que veure l'alcalde....i ja li fare un toc..que me la estan esgotan...
Si el cap de setmana que bé,vaig a Alella,segur que veure l'alcalde....i ja li fare un toc..que me la estan esgotan...
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

María- Profesional

Cony Josep.......jajajjajaja ets pitjor que els paios del pito......a la que em despisto......nyaca em fots la targeta groga!!!!!!!!
Snifffffff sniffffffffffffff

Petonetsssss blaugranes nengggggg!!!!!
Beti

Snifffffff sniffffffffffffff
Petonetsssss blaugranes nengggggg!!!!!
Beti

Que maco és ser del Barça - Copyright by Josep

Betibox- Cadete

¿Os habeis dado cuenta como se nota que el Barça esta a final de temporada? hoy he contado que ayer, entraron el el foro, 11 o 12, es una gozada!!! El foro está muy vivo, Me alegra mucho que digamos la nuestra, mas o menos cada dia, o cuando se pueda,

TERESA- Profesional

Página 1 de 1.